top of page

HR assistent

ROESELARE-RUMBEKE

Fulltime

In deze boeiende functie als HR Assistent ondersteun je de Operationele Manager. Je bent verantwoordelijk voor HR administratie en helpt bij de rekrutering. Daarnaast werk je actief aan de diverse projecten. Het werkdomein omvat 5 filialen.

 

Dus 3 pijlers:

1.Administratief werk:

● Je verwerkt alle personeelsgegevens in onze systemen en zorgt ervoor dat dit up-to-date blijft. Kennis en ervaring van digitale tijdsregistratie is een pluspunt.

● Je beantwoord vragen van medewerkers op administratief vlak en hebt een adviserende rol.

● Je verzorgt de administratie naar alle externe partijen(sociaal secretariaat, interim, scholen, VDAB,…) betreffende HR.

● Je bent de schakel op administratief vlak tussen personeel en management.

 

2.Rekrutering:

● Je plaatst vacatures uit en verwerkt de toegestuurde cv’s.

● Je screent de kandidaten in eerste fase en plant nadien de afspraken in voor een gesprek

met het plaatselijke management of de OM voor een functie binnen het managementteam.

● Je gaat actief op zoek naar nieuwe medewerkers via de diverse kanalen.

● Je ontzorgt de “intake” van de nieuwe collega’s.

● Wekelijks worden de kandidaten/medewerkers op de HR meeting besproken en worden verdere stappen gezet naar opleiding, opvolging en algemene evaluatie toe.

 

3.Coordinatie/organisatie:

● Je werkt actief mee aan de ontwikkeling van het HR beleid en het optimaliseren

van de selectieprocedure.

● Je bent mede het aanspreekpunt voor het sociaal secretariaat en de interimkantoren,

in overleg met de operationele manager en het winkelmanagement.

Profiel

● Je hebt een bachelor diploma of een eerste relevante werkervaring.

● Heb je ervaring in HR is dat een pluspunt.

● Belangrijker is je drive en professionele mentaliteit.

● Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en kan zelfstandig werken.

● Je werkt graag aan een hoog tempo(doordoener) en kan gemakkelijk prioriteiten stellen.

● Je spreekt vloeiend Nederlands en je hebt noties van het Frans en Engels

● Je hebt administratieve en organisatorische talenten.

● Je houdt ervan om deel uit te maken van een team, maar haalt ook plezier uit het zelfstandig werken aan projecten.

● Je bent besluitvaardig, je hebt een gezonde portie assertiviteit en durft zaken te eisen.

● Je voelt je verantwoordelijk voor jouw collega’s en selecteert de juiste collega’s met zorg.

● Basiskennis preventie (of niveau 3) is een pluspunt.

Jobgerelateerde competenties

● Het budget voor competentiemanagement en -ontwikkeling binnen de organisatie bepalen en opvolgen

● Variaties van de loonmassa opvolgen
● Boekhoudkundige en financiële resultaten controleren
● Verschillen analyseren en bijsturen

● HR-documenten opstellen: Informatie- en communicatiedragers

● HR-documenten opstellen: Statistieken van functies, beroepen, competenties, ...

● HR-documenten opstellen: Lijst van functies en competenties

● Opleidingsmodules samenstellen en opleidingsacties leiden

● HR-documenten opstellen: Opleidingsplan

● HR-documenten opstellen: Functieprofielen, vacatures

● Een partnerschap ontwikkelen met scholen, universiteiten, professionelen
● Promotieacties organiseren

● HR-documenten opstellen: Prognoses van tewerkstelling en human resources

● Kandidaten werven (via CV-theek, vacaturesites, sociale netwerken, bedrijvengidsen, …)

● Plannen voor competentieontwikkeling, tewerkstellingsbeleid en beroepsmobiliteit uitwerken en uitvoeren

● De noden van de organisatie inzake opleiding, aanwerving en beroepsmobiliteit analyseren

● Kandidaten zoeken, selecteren en in contact brengen met rekruteerders

● Procedures, methodes en middelen voor het personeelsbeleid opstellen en uitwerken

● Personen, diensten en ondernemingen adviseren en begeleiden bij de analyse van behoeften aan personeelsontwikkeling

● De administratie van opleidingen of aanwervingen organiseren

Persoonsgebonden competenties

● Plannen en organiseren

● Creativiteit

● Communiceren

● Verantwoordelijkheid

● Resultaatgerichtheid

● Analyseren

● Digitaal denken

● Diversiteit

● Kritisch denken

● Zelfstandigheid

● Samenwerken

● Flexibiliteit

● Klantgerichtheid

Aanbod

Loon en tal van voordelen:

● aantrekkelijk marktconform salaris

● een bedrijfswagen ofhet equivalent in kilometervergoeding

● hospitalisatieverzekering

● maaltijdcheques

● een netto onkostenvergoeding

● een mobiele telefoon

● een laptop

Interesse?

Solliciteer nu!

Mail jouw cv en motivatiebrief naar carolina.sergant@ah.nl


De functie wordt aangeboden door een zelfstandig ondernemer (franchise winkel). De arbeidsvoorwaarden en het selectieproces kunnen afwijken van die van Albert Heijn België nv.

Onze winkels

Albert Heijn RUMBEKE

Koestraat 177, 8800 RUMBEKE

+32 51 25 49 20

Openingsuren

maandag: 12:30-20:00

dinsdag t.e.m. zaterdag: 08:00-20:00

zondag: 08:00-12:30

Albert Heijn RONSE

Cesar Snoecklaan 51, 9600 RONSE

+32 55 21 18 26

Openingsuren

maandag: 12:30-20:00

dinsdag t.e.m. zaterdag: 08:00-20:00

zondag: 08:00-12:30

Albert Heijn ROESELARE

Brugsesteenweg 341, 8800 ROESELARE

+32 51 25 49 20

Openingsuren

maandag: 12:30-20:00

dinsdag t.e.m. zaterdag: 08:00-20:00

zondag: 08:00-12:30

Albert Heijn OUDENAARDE

Westerring 45, 9700 OUDENAARDE

+32 55 30 32 03

Openingsuren

maandag: 13:00-20:00

dinsdag t.e.m. zaterdag: 08:00-20:00

zondag: 08:00-13:00

Albert Heijn WAREGEM

Pand 254, 8790 WAREGEM

+32 56 30 60 06

Openingsuren

maandag: 13:00-20:00

dinsdag t.e.m. zaterdag: 08:00-20:00

zondag: 08:00-13:00

© 2023 by A.Chief 

bottom of page